;
با کليک روي +1 مدرن دانلود را در گوگل محبوب کنيد
{مجله فناوري واطلاعات-فوق العاده جذاب و خواندني 20 اذر
<---------- block sabet ------------------------>
اينجا هرچي بخواي هست.اهنگ .بازي كامپيوتري .خدمات موبايل.و لطيفه هاي رنگارنگ.اس ام اس
تاريخ : دو شنبه 20 آذر 1391
نويسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣

تاثیری که فیسبوک روی احساسات شما دارد


 


 
براساس بررسی‌های جدید مشخص شده است که بیشتر کاربران فیس بوک در واقع پس از گذراندن وقت خود در این شبکه اجتماعی احساس نارضایتی و ناخرسندی دارند.
به گزارش الف به نقل از "یوروپین فونیکس"، در تحقیقات انجام شده توسط محققان دانشگاه کانتربری نیوزیلند كيفيت احساسات افراد طی انجام فعالیتهای مختلف در یک روز مورد بررسی قرار گرفت.

 
در این تحقیق محققان بررسي كردند که افراد مختلف چه فعالیتهایی طی روز انجام می‌دهند و این فعالیتها را از لحاظ احساساتی همچون شادی، خوشحالی، تعهد و بی‌ارزش بودن در چه رتبه‌ای قرارمی دهند.

 
در این بررسی مشخص شد که وقت گذراندن در فیس بوک در میان بدترین ۱۰ فعالیتی قرار گرفت که احساس ناخوشایندی به افراد می دهد. وقت گذراندن در فیس بوک از نظر کاربران همچنین در زمره فعالیتهایی قرار گرفته که از ارزش کمتری در مقایسه با دیگر فعایتهای روزانه برخوردار بوده است.

 
این در حالی است که بررسی‌های دیگری در مورد احساس افراد به دنبال استفاده از فیس بوک نشان مي دهد که بسیاری از کاربران فیس بوک افراد غمگین و دلتنگی شده اند چون آنها معتقدند که شور و نشاط زندگی دوستانشان بیشتر از آنهاست.

 
براساس تحقیقات دیگری در دانشگاه ادینبورگ مشخص شد که هر چه قدر افراد دوستان زیادی در فیس بوک داشته باشد، تنش های ذهنی بیشتری برای استفاده از فیس بوک دارند.

 
همچنین دوست شدن با افراد خانواده و یا همکاران در فیس بوک نیز افزایش استرس را برای کاربر عضو به همراه دارد. این در حالی است که فقط ۵۵ درصد از والدین بر صفحات فیس بوک فرزندانشان نظارت داشته اند .

 
براساس یافته‌های بدست آمده مشخص شده است که کاربران فیس بوک یکسری از رفتارهای خاص خود را در زمان ارتباط در این سایت با دوستانشان بروز نمی دهند چون نگران هستند تصویری منفی از آنها در فیس بوک ترسیم شود.


http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

اطلاعات آيفون ۶ فاش شد

 

 در حالی که مدت زمان زیادی از عرضه گوشی آی فون 5 اپل نگذشته، اطلاعاتی راجع به نسخه بعدی آی فون منتشر شده است.

به تازگی تصاویری از گوشی جدید اپل منتشر شده که گفته می شود این تصاویر توسط کارمندان اپل لو رفته است.
تصاویری که از گوشی آی فون بعدی اپل منتشر شده، از بخش داخلی بدنه گوشی است که پردازنده و باتری آن را نمایش می دهد. پردازنده در این گوشی نسبت به نسخه قبلی آی فون پرسرعت تر و باتری حجم بزرگ تری از محفظه داخلی را به خود اختصاص داده است.
بر اساس این گزارش، انتظار می رود این گوشی همانند آی فون 5 با صفحه نمایش چهار اینچی به بازار بیاید.
البته هنوز مشخص نیست که این گوشی با چه نامی به بازار خواهد آمد، اما به نظر می رسد که یکی از نام های iPhone 5S، iPhone 6، یا new iPhone برای آن در نظر گرفته شود.
انتظار می رود این گوشی پاییز سال آینده به بازار بیاید.

آی فون ۵ نسل ششم و آخرین نسخه معرفی شده از گوشی‌های هوشمندی است که توسط شرکت اپل ساخته‌ شده‌ است. آی فون ۵ در جریان کنفرانس اپل در سان فرانسیسکو معرفی شد.

این نسخه از گوشی آی فون سراسر از آلومینیوم و شیشه ساخته ‌شده ‌است و از آی او اس ۶ بهره می‌برد. آی فون ۵ طبق ادعای اپل، هم اکنون نازک ترین گوشی هوشمند ارایه شده‌ توسط این شرکت است. آی فون ۵ نیز همانند آی فون 4S به دستیار صوتی هوشمند Siri مجهز شده است.


http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

آمار و ارقام جالبی از پیامک

زنان تقریباً دو برابر مردان از علامت‌ها و نمادهای احساسی در پیامک‌های خود استفاده می‌کنند

ملت ایران : چند روز پیش همزمان با بیست ساله شدن فناوری پیامک (SMS) اخبار و گزارش‌های متعددی در مورد این فناوری محبوب، در خبرگزاری‌ها و سایت‌های مختلف منتشر شد.

سایت سی‌ان‌ان نیز در همین خصوص، چند آمار جالب توجه منتشر کرد که ذیلاً به برخی از آنها اشاره می‌شود:

۱. متن اولین پیامک «کریسمس مبارک» بود که در سوم دسامبر ۱۹۹۲ توسط نیل پاپ‌ورت یکی از مهندسین شرکت مخابراتی ودافون در انگلیس ارسال شد.

۲. طبق آمار، در یک سال ۸.۶ هزار میلیارد پیامک رد و بدل شده است.

۳. بازار فناوری مربوط به پیامک، یکی از پررقابت‌ترین بازارها در جهان محسوب می‌شود.

۴. متوسط قیمت هر پیامک در آمریکا ۲۰ سنت است در حالی که هزینه‌ای که ارسال یک پیامک برای شرکت‌های ارائه‌دهنده این خدمات تحمیل می‌کند، فقط ۳ سنت است.

۵. ۷۵ درصد نوجوانان آمریکایی به طور متوسط در روز ۶۰ پیامک می‌فرستند.

۶. زنان تقریباً دو برابر مردان از علامت‌ها و نمادهای احساسی در پیامک‌های خود استفاده می‌کنند.

۷. ۸۰ درصد جوانان آمریکایی پیامک‌هایی با موضوعات جنسی با هم رد و بدل می‌کنند.

۸. یک زن ۲۷ ساله انگلیسی به نام ملیسا تامپسون با تایپ یک پیامک استاندارد، در ۲۵.۹۴ ثانیه رکورد تایپ نمودن سریع پیامک را به خود اختصاص داده است.

نام این زن در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است.

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

معرفی اپلیکیشنی رایگان برای زمان پخش سریال های روز دنیا!

 

اگر شما هم از طرفداران سریال های روز دنیا باشید و آن ها را دنبال کنید مطمئنا علاقه مندید بلافاصله بعد از پخش آخرین اپیزود آن را دانلود و تماشا کنید.

 

اما اگر یک سریال بین حرفه ای باشید و تعداد زیادی از سریال ها را دنبال کنید نیاز به یک اپلیکیشن دارید تا به صورت منظم به شما خبر دهد هر سریال چه زمانی پخش می شود. در این پست به معرفی یک اپلیکیشن رایگان به همین منظور با یک رابط کاربری عالی  خواهیم پرداخت.

http://dl.clip2ni.com/h/pics/52022400135498127975.png

به گزارش صبا آسا و به نقل از روزنوشت میلاد، TvShow Time اپلیکیشن نسبتا کم حجم و در عین حال ساده و شیکی هست که قفسه ای از سریال ها را در اختیار شما قرار می دهد و شما کافیست سریال های مورد علاقه خود را در انتخاب و در آن قفسه قرار دهید تا تمامی آمار سریال مذکور به همراه تاریخ قسمت های پخش نشده و پخش شده و خلاصه داستان آن سریال را در اختیارتان قرار دهد.

بعد از انتخاب سریال های مورد علاقه خود در تب To Come روز و تاریخ نمایش قسمت هایی که تا به حال ندیده اید را مشاهده خواهید نمود و با تاچ کردن هر قسمت خلاصه ای از آن قسمت را می توانید ببینید. در بخش های دیگر این اپلیکیشن می توانید سریالهایی که دوستانتان دنبال می کنند را نیز مشاهده و پیشنهادهای این اپلیکیشن برای دیدن سریال های جدید را انتخاب نمایید. این اپلیکیشن رایگان بوده و فعلا برای آی دیوایس هایی نظیر آی پد ، آیفون و آی پاد منتشر شده است.


 

 

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif
 
 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

Share/Bookmark Share
با سلام براي دسترسي به مطالب روز از صفحات ديگر ديدن كنيد..............مديريت مدرن دانلود
برچسب‌ها: مجلهتاثيرات فيسبوكاطلاعات ايفون 6امار وارقام پيامكمعرفی اپلیکیشنی رایگان برای زمان پخش سریال های روز دنیا! ارزان‌ترین گوشی‌ های آندروید



آخرين مطالب

اخبار ايران:

اخبار جهان:

اخبار اقتصادي:

اخبار علمي

اخبار فناوري و اطلاعات

اخبار هنري:

اخباراجتماعي

اخبار ورزشي

اخبارحوادث

اخبار متفرقه

مديريت سايت بابت بازديد شما تشكر كرده واميدوار است لحظاتي شاد وبه يادماندني در اين سايت گذرانيده باشيد ...........................تمامي حقوق اين ساين متعلق به مدرن دانلود ميباشد وكپي برداري با ذكر منبع مجاز مي باشد .........با تشكر مديريت سايت مدرن دانلود ♦♦♦دانلودي متفاوت♠♠moderndl.tk